INFORMACJA O URZĘDZIE W TEKŚCIE ŁATWYM DO CZYTANIA I ZROZUMIENIA (ETR)
Treść
Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej to miejsce, w którym pracuje władza publiczna dla Gminy Kamionka Wielka. 
W Urzędzie Gminy pracuje Wójt.
Wójt to osoba, która rządzi gminą.
Wójt jest też kierownikiem urzędu.
Budynek urzędu znajduje się w miejscowości Kamionka Wielka
Urząd podzielony jest na części. Te części to referaty. Każdy referat zajmuje się innymi sprawami.
- Wydaje dowody osobiste,
- Prowadzi Urząd Stanu Cywilnego,
- Zajmuje się budżetem gminy,
- Ustala jakie będą podatki,
- Prowadzi spis ludności w gminie,
- Organizuje różne wybory, na przykład na Prezydenta Polski czy do Sejmu i Senatu,
- Prowadzi spis ludności w gminie,
- Zajmuje się rolnictwem,
- Zajmuje się ochroną zabytków,
- Zajmuje się bezpieczeństwem i chroni przed pożarami w gminie,
- Zajmuje się zarządzaniem w trudnych sytuacjach, na przykład w czasie powodzi czy suszy,
- Buduje i naprawia drogi gminne,
- Robi remonty i buduje nowe potrzebne budynki,
- Zajmuje się wywozem śmieci z terenu gminy,
Urząd znajduje się pod adresem Kamionka Wielka 5.
Tutaj możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
Wystarczy podejść do biurka.
Biurko jest po lewej stronie od wejścia.
Nazywa się dziennik podawczy.
Tam powiesz jaką sprawę chcesz załatwić.
Pracownik powie gdzie masz iść dalej.
Jeżeli nie możesz podejść do biurka zadzwoń dzwonkiem.
Dzwonek jest na korytarzu.
Urząd jest czynny w poniedziałki od 8 do 17 a od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30
Jeżeli masz problemy z chodzeniem możesz przyjechać samochodem.
Obok budynku jest specjalne miejsce do parkowania oznaczone niebieską kopertą.
Aby załatwić swoją sprawę nie musisz przychodzić do Urzędu.
Możesz napisać e-mail lub zwykły list.
Adres pocztowy to Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej, 33-334 Kamionka Wielka 5
Adres e-mail to gmina@kamionkawielka.pl
Możesz też do nas zadzwonić.
Numer telefonu to 18 445-60-17
